Richard van Star-Line installeert slimme deurbellen, thermostaten en camera’s en komt bij u langs wanneer het ú uitkomt.

Boek mij rechtstreeks en volautomatisch via mijn website!

Voor Nest, Ring, Honeywell, Tado en Netatmo.

ZOMER(WEER)ACTIE! Voor installaties vanaf 1 juni 2021 geldt per hoofdproduct: € 5 korting en € 10 vanaf 2 installaties op dezelfde dag (t.o.v. prijslijst onderaan)! Met uitzondering van binnencamera’s en rookmelders.

Nest Pro+ Installaties

Nest Pro+ Installaties

Richard van Star-Line installeert slimme deurbellen, thermostaten en camera’s en komt bij u langs wanneer het u uitkomt.

Boek mij rechtstreeks en volautomatisch via mijn website!

Voor Nest, Ring, Honeywell, Tado en Netatmo.

ACTIE! Voor installaties vanaf 1 juni 2021 geldt per hoofdproduct: € 5 korting en € 10 vanaf 2 installaties op dezelfde dag (t.o.v. prijslijst onderaan)! Met uitzondering van binnencamera’s en rookmelders.

0
Aantal succesvolle 'smart home' installaties door Richard van Star-Line tot vandaag

Richard, officiële Nest Pro

Reviews

Op basis van >150 reviews:
5/5
Gemiddelde afgeronde score over alle reviews die Star-Line ooit heeft ontvangen. Hieronder volgt een selectie uit alle reviews.

Voorbeeld projecten

Nest Thermostaat

Voorbeeld van een Nest thermostaat installatie zonder achterplaat door Star-Line (Richard)

Nest Hello

Voorbeeld van een Nest Hello installatie door Star-Line (Richard)

Nest thermostaat

Voorbeeld van een Nest thermostaat installatie met achterplaat door Star-Line (Richard)

Ring Pro

Voorbeeld van een Ring Pro installatie door Star-Line (Richard)

Nest Outdoor (buitencamera)

Voorbeeld van een Nest thermostaat installatie zonder achterplaat door Star-Line (Richard)

Nest Hello beelden op een Google Nest Hub

Google Nest hub in actie bij een Nest klant van Star-Line (Richard)

Voorbeeld projecten

Zie nog meer foto’s van projecten hier
(opent in nieuw scherm).
Druk daar op de rode, blauwe en gele iconen.


Laat de installatie door Nest Pro+ Richard
uitvoeren. Dat geeft u gemak en zekerheid
terwijl u er het maximale uithaalt

Boek Richard nu als Nest Pro+ binnen uw regio en betaal achteraf!

U kunt op de kaart hieronder bekijken in welke regio u woont.

Na het selecteren van uw regio kiest u de dag en daaronder het tijdstip, het te installeren product, etc.

Wacht u aub nog minimaal 10 seconden nadat u op ‘opslaan’ drukt. Zodra u op de bevestigingspagina terechtkomt, is uw installatieaanvraag zeker goed door mij ontvangen! U krijgt van mij een definitieve bevestiging en minimaal 30 minuten op voorraad ontvangt u nog mijn GPS aankomsttijd.

Neemt u alle voorwaarden tot het eind door aub.

Voor alle producten:

  • Ik ga akkoord met de betreffende prijs in de prijslijst hieronder, met de diensten en onderdelen die wel en niet inbegrepen zijn.
  • Ik zorg ervoor dat de producten en accessoires die geïnstalleerd moeten worden in huis zijn vóór de installatie-afspraak.
Voor thermostaten:
  • Ik verklaar dat er een thermostaatkabel is, dan wel dat dit niet nodig is omdat het om een draadloze thermostaat gaat. Ik begrijp dat Star-Line geen thermostaatkabel aanlegt. 
  • Accessoires: 1) optioneel een tafelstandaard voor een draadloze verbinding (alleen voor de 3e gen. Nest) zal op tijd in huis zijn en heb ik nodig als er geen thermostaatkabel is, dan wel de Nest Thermostaat E, of een andere draadloze thermostaat. 2) OpenTherm adapter, ik begrijp dat OpenTherm zorgt voor een betere communicatie met mijn ketel en vooral voor een energiezuinigere werking van mijn ketel. Ik begrijp dat Star-Line deze gratis installeert (de aankoop van de adapter zelf is niet gratis) en dat Star-Line deze bij voorkeur direct mee installeert omdat er extra kosten zijn verbonden als Star-Line speciaal hiervoor moet terugkomen en dat deze adapter op tijd in huis moet zijn. Star-Line zal helpen bij het advies of een adapter nodig is en daarom geef ik ons merk + type ketel door.
  • Ik verklaar dat er momenteel geen sprake is van zoneverwarming en dat er ook niet meerdere thermostaten in huis zijn. Als dit wel zo is, dan geef ik dit bij opmerkingen aan en geef ik toestemming dat Star-Line dit nog verder zal afstemmen met ons. Of dat Star-Line de installatie mogelijk niet goed kan doen omdat de thermostaat niet de volledige functionaliteit van een zonesysteem kan vervangen. Dan wel verklaar ik dat er mogelijk extra kosten zijn verbonden aan de implementatie van een thermostaat in ons zonesysteem.
Voor deurbellen:
  • Ik verklaar dat er een belkabel aanwezig is. Star-Line legt deze alleen aan als dit van te voren wordt overeengekomen. Ik begrijp dat er standaard niet voldoende tijd wordt gereserveerd om deze aan te leggen, zonder mededeling. Ik begrijp dat er extra kosten zijn verbonden aan het aanleggen van een belkabel.
  • Accessoires voor deurbellen die ik zelf niet in huis heb, maar wel essentieel zijn om de installatie te voltooien, zal ik van Star-Line aankopen. Denk bijvoorbeeld aan een transformator voor de Nest Hello voor € 20; een zgn. DIN-Rail behuizing van € 10 voor in de meterkast als er hierin geen plaats meer is; een stekkerdoos van € 5 in geval er geen stopcontacten meer beschikbaar zijn en u zelf geen stekkerdoos meer in huis heeft (dit geldt alleen als de transformator buiten de groepenkast komt te hangen.). Als er een stekker nodig is omdat de transformator niet in de groepenkast past, dan zijn deze kosten € 4. Dat u overige accessoires, zoals een tring gong voor € 20 kunt aanschaffen als u hier behoefte aan heeft. In 95% van de gevallen krijgt Star-Line uw oude gong wel aan de praat. Alternatieven zijn: Google Home (Mini) speaker, Google Nest Hub, een Sonos/ Harman Kardon met Google Assistent, etc.
  • Ik verklaar dat het WiFi-signaal t.h.v. het voorziene montagepunt sterk genoeg is (met ramen en deuren gesloten), of dat ik na de installatie zelf zorg voor een netwerk dat sterk en stabiel genoeg is en dat ik genoegen neem met een installatie op basis van een (tijdelijke) hotspot op de telefoon van Star-Line om mijn product te testen. Een signaal dat sterk genoeg is, betekent dat u een YouTube HD video kunt bekijken met ramen en deuren gesloten. Ook kunt u gebruikmaken van een snelheidstest op speedtest.net waar u een min. uploadsnelheid van 8Mbit/sec. moet behalen.
  • Ik verklaar dat er momenteel geen sprake is van een intercomsysteem. Als dit wel zo is, dan geef ik dit bij opmerkingen aan en geef ik toestemming dat Star-Line dit nog verder zal afstemmen met ons. Ik begrijp dat de functionaliteit van het intercomsysteem niet volledig kan worden vervangen door een smart deurbel. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een deuropeningsfunctie. Dan wel verklaar ik akkoord te zijn dat er  extra kosten zijn verbonden aan de implementatie van een slimme deurbel binnen/ naast ons intercomsysteem. Deze kosten zijn gemiddeld € 20. Bij afwijking wordt dit van tevoren meegedeeld door Star-Line.
Voor buitencamera’s:
  • LET OP: nieuwe installatierichtlijnen per januari 2021 vereisen dat alle Nest buitencamera’s onder een afdakje kunnen komen. Een dakgoot is hierbij niet voldoende. Star-Line plaats geen afdakjes, dus als deze er niet is, dan kan de installatie helaas NIET doorgaan. Een andere mogelijkheid is dat de camera’s op de schuur worden geplaatst.
  • Ik verklaar dat de plaatsingshoogte max. 3,0 meter is. Of ik heb een veilige ladder die tot grotere hoogte reikt. Ik begrijp dat gezichten dan niet meer goed in beeld komen en dat dit wordt afgeraden.
  • ik ben akkoord dat er een stopcontact moet zijn binnen 7,5 meter van de locatie waar de Nest Camera moet komen. Ik begrijp dat de kabel netjes in de hoeken zal lopen bij de bepaling of de 7,5 meter voldoende is. Dan wel zorg ik zelf voor een verlengsnoer of koop ik er een van Star-Line (€ 12 voor 5 meter en € 20 voor 10 meter).
  • Ik verklaar dat het WiFi-signaal t.h.v. het voorziene montagepunt sterk genoeg is (met ramen en deuren gesloten), of dat ik na de installatie zelf zorg voor een netwerk dat sterk en stabiel genoeg is en dat ik genoegen neem met een installatie op basis van een (tijdelijke) hotspot op de telefoon van Star-Line om mijn product te testen. Een signaal dat sterk genoeg is, betekent dat u een YouTube HD video kunt bekijken met ramen en deuren gesloten. Ook kunt u gebruikmaken van een snelheidstest op speedtest.net waar u een min. uploadsnelheid van 8Mbit/sec. moet behalen.
Voor rookmelders:
  • Ik verklaar dat deze op batterijen werken, OF op 230V EN dat er al een aansluitpunt is op exact dezelfde locatie.
  • Ik verklaar dat de gewenste plaatsingshoogte max. 3,0 meter is, dan wel dat u een geschikte en veilige ladder heeft voor de betreffende plaatsingshoogte.
  • Ik verklaar dat het om minimaal 3 rookmelders gaat.
Voor Overige Producten
  • Ik geef toestemming dat Star-Line nog contact met mij opneemt hierover en dat ik nu een afspraak maakt onder voorbehoud hiervan.
 

Algemene opmerkingen:

Ik geef toestemming aan Star-Line om mij te contacteren als er nog onduidelijkheden zijn en/of er nog meer informatie nodig is. Dan wel om mij te informeren over de exacte aankomsttijd, minimaal 30 minuten op voorhand, dan wel als Star-Line vertrekt op het laatste installatie-adres. 

Ik begrijp dat de installatieduur per product minimaal 90 minuten kan duren.

Ik zorg ervoor dat ik de WiFi-code bij de hand hebt op het moment van de installatie(s). Ik zorg ervoor dat ik de betreffende app (bijv. Nest of Honeywell) al geïnstalleerd heb en een account hieraan heb gekoppeld op het moment van de afspraak. En dat ik als aanvulling op de Nest app ook een Google Home app heb als ik andere gezinsleden ook toegang tot het Nest product wens te geven.

Ik zorg ervoor dat de installatie locaties vrij toegankelijk zijn tijdens de installatiemomenten.


Over de prijzen

Inclusief
  • 21% BTW.
  • Voorrijden.
  • Een definitieve afspraakbevestiging telefonisch of per e-mail met hierin alle aandachtspunten en voorbereidingen om het maximale uit de installatie te halen, zoals de juiste gong voor uw nieuwe deurbel en bijv. een OpenTherm adapter voor uw Nest thermostaat.
  • GPS aankomsttijd min. 30 minuten op voorhand, of bij vertrek bij de laatste klant vóór u.
  • Coronamaatregelen (ik werk in uw buurt met een mondmasker, regelmatig desinfecteer ik mijn handen, zoveel mogelijk 1,5 meter afstand, etc.).
  • Kleine materialen als korte kabeltjes van 1-2 meter, pluggen, schroeven, stekkerkabel voor de heat link (Nest thermostaat), niet voor de Nest Hello, want de standaard situatie is dat deze in de meterkast (groepenkast) past.
  • Goed testen van uw nieuwe Nest product.
  • Uitgebreide uitleg over het gebruik van uw product.
  • Ondersteuning koppeling met bijv: Google Nest Hub, Google Home (Mini) en draadloze Ring gong.
  • Achteraf betalen op eenvoudige wijze, zoals: via Tikkie/ scannen van QR Code in uw bank app.
  • Garantie: persoonlijke service NA de installatie. Behalve voor: defecten in het product zelf waarvoor elders een garantie geldt, software(-updates) en WiFi problemen. Wel kan ik u hierbij telefonisch op weg helpen.
  • Telefonische ondersteuning.
  • Afvullen van evt. oude gaten van de vorige deurbel/ thermostaat/ rookmelder.

Exclusief
  • Afwerking als schuren en likje verf indien nodig achter bijv. uw oude thermostaat/ achter uw oude deurbel (als deze groter is).
  • Overige materialen/ accessoires/ meerwerk/ maatwerk/ overige wensen.
  • Evt. parkeerkosten.
  • Deze voorwaarden zijn ter aanvulling van de overige voorwaarden die op deze pagina worden vermeld, zoals in de prijslijst. 
— EINDE VAN DEZE VOORWAARDEN —

Woont u binnen het gearceerde gebied?

Leg dan direct volautomatisch hierboven het installatiemoment vast van uw keuze.

Prijstabel Basisinstallaties:


Laat de installatie door Nest Pro+ Richard
uitvoeren terwijl u thuis doorwerkt (of zich juist ontspant).