LET OP: Star-Line is gestopt per juli 2025 

ENGLISH VERSION (CLICK HERE) 

  • Star-Line wil u en álle andere duizenden klanten, bedanken voor uw vertrouwen in de afgelopen 8 jaar en de fijne klantcontacten die we op verschillende gebieden met elkaar hadden! Het is nu tijd voor een nieuw full-time professioneel dienstverband waar ik me volledig op wil toeleggen. 

Heeft u nu nog een vraag over uw Smart Home product dat u bij mij heeft laten installeren, of aangekocht? Dan geldt het volgende:

Support na bedrijfssluiting

Google Nest Support (Help files + chat + tel.nr. + overige kanalen)

Zie veel voorkomende oplossingen voor problemen via de knoppen op deze pagina:


  • HeatLink kapot van mijn Nest thermostaat.

  • W5 melding op mijn Nest thermostaat

  • Het opnieuw draadloos verbinden tussen HeatLink en thermostaat wordt ook beschreven via de knoppen ‘HeatLink kapot?’ en ‘W5’ hieronder. Dit lost ook het probleem op van het het spontaan doen aanslaan van uw verwarming om deze reden.

Klantenservice Google Nest Support:

Andere kanalen:

https://www.googlenestcommunity.com

YouTube ondersteuning:

YouTube kanaal met veel goede informatie van Joost: https://www.youtube.com/@BijJoost

Smart Company

Joost Linden is de maker van bovengenoemd YouTube kanaal én is een collega die ik persoonlijk ken, maar klop alleen (betalend) aan bij hem via zijn eigen bedrijf: https://www.smartcompany.nl

Nest Pro finder:

https://nest.com/choose-your-country/widget/pro-finder

Resideo en Honeywell (Help files + chat + tel.nr.)

https://www.honeywellhome.com/us/en/support

Als u er niet uitkomt met bovenstaande m.b.t. zoneverwarming en u vindt ook niet de juiste informatie op deze pagina, probeert u het dan via: https://star-line.nl/resideopro.

Download vervolgens de app Resideo Pro en meld u aan. Ook als geen bedrijf bent, zou u toegang moeten kunnen krijgen. Log daarna in bij uw product, zoals de HCC100. Voor instructies, zie: deze YouTube video.

Telefoonnummer: 0031(0)20-7033500 (klik op het tel.nr.) en selecteer in het telefonische keuzemenu dat u een bedrijf bent. Leg met de klantenservice uit dat u er anders niet uitkomt en dat uw product via officiële kanalen hebt aangekocht en laten installeren.

Resideo Pro finder

https://www.resideo.com/nl/nl/vind-een-installateur

Tado (Help files + chat)

https://support.tado.com/nl

en

https://help.tado.com

Overige merken

Kijk elders op de website van Star-Line.nl of u de juiste ondersteuning vindt.

Verdere ondersteuning nodig?

Leest u dit aub volledig met alle mogelijkheden en voorwaarden.

Zoals hierboven beschreven, vindt u uitgebreide informatie over hoe u zelf ondersteuning kunt vinden via officiële kanalen van de merken waarvan u producten hebt gekocht, inclusief handleidingen, klantenservice, chatfuncties en telefoonnummers.

Let op: Ondersteuning na verkoop was altijd een extra gratis service. Nu mijn bedrijf gestopt is, vervalt deze service volledig. Geen enkele klant had met mijn bedrijf een servicecontract.
Dankzij de bestaande supportkanalen is het in vrijwel alle gevallen goed mogelijk om zélf een oplossing te vinden.

 

Heeft u de woning overgenomen van een vorige eigenaar of is het product na installatie verplaatst, vervangen of verbonden met een ander netwerk (zoals een nieuw WiFi-systeem)? Dan kan ik u niet meer ondersteunen. In dat geval kunt u terecht bij de officiële klantenservice van het merk, of via bovenstaande kanalen. Ook als u mijn telefoonnummer vindt in een thermostaat betekent dit niet dat u nog recht heeft op ondersteuning, maar dan kunt u beter via bovenstaand het telefoonnummer van Google Nest Support contact opnemen.

 

Alleen in uitzonderlijke gevallen kunt u nog per e-mail contact met mij opnemen:


  • Uw vraag betreft een mogelijke installatiefout door mij in de afgelopen 6 maanden;

  • U hebt het product de afgelopen 24 maanden via mij gekocht. Dit was eerder uitzondering, dan regel. In principe verkocht ik altijd alleen een installatieservice.

  • Én in alle gevallen geldt dat u er met bovenstaande informatie niet uit kan komen.

Ik heb ieder systeem zorgvuldig getest bij oplevering en ik kan u met 100% zekerheid garanderen dat uw product toen heeft gewerkt en dat dit feitelijk mijn enige verantwoordelijkheid was. Neem dus alleen contact op als u er zeker van bent dat uw probleem alsnog hieronder valt en met hulp van bovenstaande informatie niet op te lossen is. Houd rekening met een responstijd van 2 tot 10 werkdagen buiten mijn vakanties om. Alleen bij een gegronde vraag ontvangt u een reactie. U dient bovendien aan te tonen dat uw systeem bij oplevering al niet werkte. Een uitleg als: sindsdien hebben wij het systeem niet meer gebruikt, is onvoldoende. En andere oorzaak kan tijdens deze periode ook zijn ontstaan.

Mijn e-mailadres LET OP: deze is alleen te gebruiken als u bovenstaande heeft gelezen.

 

Nog steeds geen oplossing?

Valt uw vraag buiten de genoemde voorwaarden hierboven, of komt u er alsnog niet uit, dan raad ik u aan om via de volgende kanalen een een vakman in te schakelen via: (voor Nederland) (voowerkspot.nl/ loodgieter.nl/   zoofy.nl/ casius.nl/ V(voor België) casius.be/ Twizzy.be/    Trustup.be.

 

 


Google Nest Pro+ Installaties

H72 melding? Geen voeding meer voor de Nest thermostaat vanuit het witte kastje, de HeatLink? Klik snel op de gele knop hierboven voor een oplossing ook buiten de garantieperiode van 2 jaar! LET OP: deze informatie is mogelijk niet meer actueel, neemt u contact op met Google Support via het telefoonnummer hierboven.

Bij een W5 melding op je Google Nest thermostaat 3e generatie kan deze nooit meer met een WiFi-netwerk verbinden, waardoor je thermostaat niet meer online kan komen in je Nest App (en dus ook niet in je Google Home app). Lees in de PDF hoe dit probleem is op te lossen zowel binnen als buiten de garantie. Overigens, dit probleem is niet op te lossen met een harde reset.

LET OP: Star-Line is gestopt per juli 2025 

ENGLISH VERSION (CLICK HERE)

Star-Line wil u en alle andere duizenden klanten, bedanken voor uw vertrouwen in de afgelopen 8 jaar en de fijne klantcontacten die we op verschillende gebieden met elkaar hadden! Het is nu tijd voor een nieuw full-time professioneel dienstverband waar ik me volledig op wil toeleggen. 

Heeft u nu nog een vraag over uw Smart Home product dat u bij mij heeft laten installeren, of aangekocht? Dan geldt het volgende:

Support na bedrijfssluiting

Google Nest Support (Help files + chat + tel.nr. + overige kanalen)

Zie veel voorkomende oplossingen voor problemen via de knoppen op deze pagina:


  • HeatLink kapot van mijn Nest thermostaat.

  • W5 melding op mijn Nest thermostaat

  • Het opnieuw draadloos verbinden tussen HeatLink en thermostaat wordt ook beschreven via de knoppen ‘HeatLink kapot?’ en ‘W5’ hieronder. Dit lost ook het probleem op van het het spontaan doen aanslaan van uw verwarming om deze reden.

Klantenservice Google Nest Support:

https://www.googlenestcommunity.com

YouTube ondersteuning:

YouTube kanaal met veel goede informatie van Joost: https://www.youtube.com/@BijJoost

Smart Company

Joost Linden is de maker van bovengenoemd YouTube kanaal én is een collega die ik persoonlijk ken, maar klop alleen (betalend) aan bij hem via zijn eigen bedrijf: https://www.smartcompany.nl

Nest Pro finder:

https://nest.com/choose-your-country/widget/pro-finder

Resideo en Honeywell (Help files + chat + tel.nr.)

https://www.honeywellhome.com/us/en/support

Als u er niet uitkomt met bovenstaande m.b.t. zoneverwarming en u vindt ook niet de juiste informatie op deze pagina, probeert u het dan via: https://star-line.nl/resideopro.

Download vervolgens de app Resideo Pro en meld u aan. Ook als geen bedrijf bent, zou u toegang moeten kunnen krijgen. Log daarna in bij uw product, zoals de HCC100. Voor instructies, zie: deze YouTube video.

Telefoonnummer: 0031(0)20-7033500 (klik op het tel.nr.) en selecteer in het telefonische keuzemenu dat u een bedrijf bent. Leg met de klantenservice uit dat u er anders niet uitkomt en dat uw product via officiële kanalen hebt aangekocht en laten installeren.

Resideo Pro finder

https://www.resideo.com/nl/nl/vind-een-installateur

Tado (Help files + chat)

https://support.tado.com/nl

en

https://help.tado.com

Overige merken

Kijk elders op de website van Star-Line.nl of u de juiste ondersteuning vindt.

Verdere ondersteuning nodig?

Leest u dit aub volledig met alle mogelijkheden en voorwaarden.

Zoals hierboven beschreven, vindt u uitgebreide informatie over hoe u zelf ondersteuning kunt vinden via officiële kanalen van de merken waarvan u producten hebt gekocht, inclusief handleidingen, klantenservice, chatfuncties en telefoonnummers.

Let op: Ondersteuning na verkoop was altijd een extra gratis service. Nu mijn bedrijf gestopt is, vervalt deze service volledig. Geen enkele klant had met mijn bedrijf een servicecontract.
Dankzij de bestaande supportkanalen is het in vrijwel alle gevallen goed mogelijk om zélf een oplossing te vinden.

 

Heeft u de woning overgenomen van een vorige eigenaar of is het product na installatie verplaatst, vervangen of verbonden met een ander netwerk (zoals een nieuw WiFi-systeem)? Dan kan ik u niet meer ondersteunen. In dat geval kunt u terecht bij de officiële klantenservice van het merk, of via bovenstaande kanalen. Ook als u mijn telefoonnummer vindt in een thermostaat betekent dit niet dat u nog recht heeft op ondersteuning, maar dan kunt u beter via bovenstaand het telefoonnummer van Google Nest Support contact opnemen.

 

Alleen in uitzonderlijke gevallen kunt u nog per e-mail contact met mij opnemen:


  • Uw vraag betreft een mogelijke installatiefout door mij in de afgelopen 6 maanden;

  • U hebt het product de afgelopen 24 maanden via mij gekocht. Dit was eerder uitzondering, dan regel. In principe verkocht ik altijd alleen een installatieservice.

  • Én in alle gevallen geldt dat u er met bovenstaande informatie niet uit kan komen.

Ik heb ieder systeem zorgvuldig getest bij oplevering en ik kan u met 100% zekerheid garanderen dat uw product toen heeft gewerkt en dat dit feitelijk mijn enige verantwoordelijkheid was. Neem dus alleen contact op als u er zeker van bent dat uw probleem alsnog hieronder valt en met hulp van bovenstaande informatie niet op te lossen is. Houd rekening met een responstijd van 2 tot 10 werkdagen buiten mijn vakanties om. Alleen bij een gegronde vraag ontvangt u een reactie.


Mijn e-mailadres LET OP: deze is alleen te gebruiken als u bovenstaande heeft gelezen.

 

Nog steeds geen oplossing?

Valt uw vraag buiten de genoemde voorwaarden hierboven, of komt u er alsnog niet uit, dan raad ik u aan om via de volgende kanalen een een vakman in te schakelen via: (voor Nederland) (voowerkspot.nl/ loodgieter.nl/   zoofy.nl/ casius.nl/ V(voor België) casius.be/ Twizzy.be/    Trustup.be.

 

H72 melding? Geen voeding meer voor de Nest thermostaat vanuit het witte kastje, de HeatLink? Klik snel op de gele knop hierboven voor een oplossing ook buiten de garantieperiode van 2 jaar! LET OP: deze informatie is mogelijk niet meer actueel, neemt u contact op met Google Support via het telefoonnummer hierboven.

Bij een W5 melding op je Google Nest thermostaat 3e generatie kan deze nooit meer met een WiFi-netwerk verbinden, waardoor je thermostaat niet meer online kan komen in je Nest App (en dus ook niet in je Google Home app). Lees in de PDF hoe dit probleem is op te lossen zowel binnen als buiten de garantie. Overigens, dit probleem is niet op te lossen met een harde reset.
Voor de meeste service op de markt en om het maximale uit uw nieuwe Smart Home product te halen, boekt u mij, uw officiële Nest Pro, Honeywell Pro en Tado Pro, nu rechtstreeks en volautomatisch via mijn website binnen een groot deel van Nederland en Vlaanderen! 1000’en klanten vóór u hebben deze meerwaarde al kunnen ervaren. Voor Nest + Honeywell + Tado + Ring + Netatmo + Eufy e.a. Smart Home merken.

Voor zoneverwarming/ koeling gaat u naar een de Resideo Pro+ pagina. Op deze pagina vindt u ook hoe u de Nest thermostaat in een zonesysteem kunt gebruiken.

Boek Richard niet meer als uw Google Nest Pro+ installateur binnen uw regio en betaal achteraf!

Richard in het hoofdkantoor van Google Nederland op 2 feb. 2024

Reserveringssysteem Nest Pro+ installatie door Richard (ga naar stap 1 in het geel iets verderop)

NB: ALLEEN OP DAGEN MET SELECTEERBARE, GROENE TIJDSTIPPEN BEN IK BESCHIKBAAR (na regiokeuze)!
LET OP: reserveringssysteem is niet voor probleemoplossing, bel me hier eerst kort even over op.

Boek Richard direct als Nest Pro. Start bij Stap 1 hieronder en selecteer eerst uw regio. De regionummers vindt u via de landkaart verderop, of vraag de chatbot rechtsonder: "In welke regio valt 'UW WOONPLAATS'?"

Kies uw taal voor het reserveringssysteem onderaan; (STAP 1) Selecteer hieronder uw regio; (STAP 2) Kies de periode; (STAP 3) Kiest u dan de dag en (STAP 4) daaronder het tijdstip rechts. Vervolgens: (STAP 5) het te installeren product, etc. LET OP: 1) Alleen tijdstippen die groen worden na erop te klikken zijn te boeken (geen tijdstippen in het grijs, of op rode dagen)! 2) Tijdstippen die u kunt kiezen zijn indicatief. U ontvangt nog een bevestiging en minimaal 30 minuten op voorhand mijn exacte GPS aankomsttijd! 3) Voor montages na 21:00 uur werken we veel geruislozer en de uitvoering is dan nog steeds zeer degelijk. Ik vertel u graag hoe.

Prijslijst Basisinstallaties Star-Line:

Bekijk naast de prijzen ook de voorwaarden via: https://star-line.nl/nestpro/#Werkgebieden
Klikt u hier op het tabblad ‘Voorwaarden’.

Voorwaarden

Neemt u alle voorwaarden tot het eind door aub.

Voor alle producten:

  • Ik ga akkoord met de betreffende prijs in de prijslijst, met de diensten en onderdelen die wel en niet inbegrepen zijn.
  • Ik zorg ervoor dat de producten en accessoires die geïnstalleerd moeten worden en Star-Line niet levert, in huis zijn vóór de installatie-afspraak.
  • Ik begrijp dat ik tot 48 uur tevoren gratis mag annuleren. De kosten die Star-Line mag doorrekenen als ik tussen 48 en 24 uur voor de afspraak annuleer zijn € 10 per hoofdproduct. Een hoofdproduct heeft een installatiewaarde van € 64 of meer. Bij rookmelders gaat het om het totaal van de installatiewaarde. De kosten per hoofdproduct voor annulering binnen de 24 uur zijn € 15. De genoemde kosten zijn steeds incl. 21% BTW. Als u binnen de hierboven genoemde tijdsduur uw afspraak in goed overleg met mij verzet en dan alsnog afzegt, zelfs buiten de genoemde tijdsduur dan kan Star-Line nog altijd de genoemde vergoeding vragen.

Voor thermostaten:

  • Ik verklaar dat er een thermostaatkabel is, dan wel dat dit niet nodig is omdat het om een draadloze thermostaat gaat. Ik begrijp dat Star-Line in de meeste gevallen geen thermostaatkabel aanlegt, tenzij voor een kort stukje, of tenzij anders overeengekomen. 
  • Accessoires: 1) optioneel een tafelstandaard voor een draadloze verbinding (alleen voor de 3e gen. Nest) zal op tijd in huis zijn en heb ik nodig als er geen thermostaatkabel is, dan wel de Nest Thermostaat E, of een andere draadloze thermostaat. 2) OpenTherm adapter, ik begrijp dat OpenTherm zorgt voor een betere communicatie met mijn ketel en vooral voor een energiezuinigere werking ervanl. Ik begrijp dat Star-Line deze gratis installeert als u een OpenTherm adapter bij Star-Line aankoopt en dat Star-Line deze bij voorkeur direct mee installeert omdat er extra kosten zijn verbonden als Star-Line speciaal hiervoor moet terugkomen. Star-Line zal helpen bij het advies of een adapter nodig is en daarom geef ik ons merk + type ketel door. Star-Line zorgt ervoor dat u, als u dit wenst, de adapter bij Richard kunt aankopen. Zo hoeft u dit zelf niet te regelen. LET OP: Nefit OpenTherm adapters zijn momenteel niet voorradig!
  • Ik verklaar dat er momenteel geen sprake is van zoneverwarming en/ of dat er ook niet meerdere thermostaten in huis zijn. Ook dat mijn aanvraag niet is voor een aansluiting op een warmtepomp. Als dit wel zo is, dan geef ik dit bij opmerkingen aan en geef ik toestemming dat Star-Line dit nog verder zal afstemmen met ons. Of dat Star-Line de installatie mogelijk niet goed kan doen omdat de thermostaat niet de volledige functionaliteit van een zonesysteem kan vervangen. Voor warmtepompen moeten er meer zaken geconfigureerd worden en/of is er meer randapparatuur nodig. Een standaard installatie(prijs) voorziet hier niet in. Dan wel verklaar ik akkoord te zijn met de mogelijk extra kosten, verbonden aan de implementatie van een thermostaat in ons zonesysteem/ op onze warmtepomp. De bedoeling is dat dit nog met u wordt overlopen vóór het installatiemoment.

Voor deurbellen:

  • Ik verklaar dat er een belkabel aanwezig is of dat het om de Google Nest deurbel op batterij gaat die ik niet bedraad wil laten aansluiten. Star-Line legt deze alleen aan als dit van te voren wordt overeengekomen. Ik begrijp dat er standaard niet voldoende tijd wordt gereserveerd om deze aan te leggen, zonder mededeling. Ik begrijp dat er extra kosten zijn verbonden aan het aanleggen van een belkabel.
  • Accessoires voor deurbellen die ik zelf niet in huis heb, maar wel essentieel zijn om de installatie te voltooien, zal ik van Star-Line aankopen. Denk bijvoorbeeld aan een transformator voor de Nest Hello voor € 25; een zgn. DIN-Rail behuizing van € 10 voor in de meterkast als er hierin geen plaats meer is; een stekkerdoos van € 5 in geval er geen stopcontacten meer beschikbaar zijn en u zelf geen stekkerdoos meer in huis heeft (dit geldt alleen als de transformator buiten de groepenkast komt te hangen.). Als er een stekker nodig is omdat de transformator niet in de groepenkast past, dan zijn deze kosten € 4. Dat u overige accessoires, zoals een tring gong voor € 25 kunt aanschaffen als u hier behoefte aan heeft. In 95% van de gevallen krijgt Star-Line uw oude gong wel aan de praat. Alternatieven zijn: Google Home (Mini) speaker, Google Nest Hub, een Sonos/ Harman Kardon met Google Assistent, etc.
  • Ik verklaar dat het WiFi-signaal t.h.v. het voorziene montagepunt sterk genoeg is (met ramen en deuren gesloten), of dat ik na de installatie zelf zorg voor een netwerk dat sterk en stabiel genoeg is en dat ik genoegen neem met een installatie op basis van een (tijdelijke) hotspot op de telefoon van Star-Line om mijn product te testen. Een signaal dat sterk genoeg is, betekent dat u een YouTube HD video kunt bekijken met ramen en deuren gesloten. Ook kunt u gebruikmaken van een snelheidstest op speedtest.net waar u een min. uploadsnelheid van 8Mbit/sec. moet behalen.
  • Ik verklaar dat er momenteel geen sprake is van een intercomsysteem/ parlofoon. Als dit wel zo is, dan geef ik dit bij opmerkingen aan en geef ik toestemming dat Star-Line dit nog verder zal afstemmen met ons. Ik begrijp dat de functionaliteit van het intercomsysteem niet volledig kan worden vervangen door een smart deurbel. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een deuropeningsfunctie. Dan wel verklaar ik akkoord te zijn dat er  extra kosten zijn verbonden aan de implementatie van een slimme deurbel in plaats van/ naast ons intercomsysteem. De exacte kosten kunnen eveneens tevoren worden meegedeeld door Star-Line. De kosten hiervan zijn gemiddeld € 40, maar kunnen afwijken in functie van de grootte van het oude intercomsysteem. De afwerkingsmogelijkheden door Star-Line zijn beperkt, want Star-Line is geen timmerbedrijf. Extra kosten op basis van € 49/ uur zijn pas van toepassing vanaf 90 minuten en worden per 15 minuten verrekend. Excl. materialen.

Voor buitencamera’s:

  • Ik verklaar dat de plaatsingshoogte max. 3,0 meter is. Of ik heb een veilige ladder die tot grotere hoogte reikt. Ik begrijp dat gezichten dan niet meer goed in beeld komen en dat dit wordt afgeraden.
  • Ik verklaar dat er een stopcontact moet zijn binnen 5 meter of 10 meter (afh. van de kabellengte) van de locatie waar de Nest Camera moet komen. Ik begrijp dat de kabel netjes in de hoeken zal lopen. Ik zorg er zelf voor dat ik deze kabel aankoop bij Coolblue, de Google Store, of elders en dat ik deze op tijd in huis zal hebben.
  • Ik verklaar dat het WiFi-signaal t.h.v. het voorziene montagepunt sterk genoeg is (met ramen en deuren gesloten), of dat ik na de installatie zelf zorg voor een netwerk dat sterk en stabiel genoeg is en dat ik genoegen neem met een installatie op basis van een (tijdelijke) hotspot op de telefoon van Star-Line om mijn product te testen. Een signaal dat sterk genoeg is, betekent dat u een YouTube HD video kunt bekijken met ramen en deuren gesloten. Ook kunt u gebruikmaken van een snelheidstest op speedtest.net waar u een min. uploadsnelheid van 8Mbit/sec. moet behalen.
Voor binnencamera’s: 
  • Stopcontact moet binnen bereik zijn van de standaard kabellengte van de camera (3 meter kabellengte, netjes langs ondergrond en muur).
  • Moet in een niet-vochtige ruimte komen te hangen binnen een temperatuursbereik van 0-40gr. C.
  • De binnencamera wordt opgehangen met de standaard montageplaat. Voor de kabel wordt er gewerkt met een kabelclip (plak/ spijker/ schroef, afh. van de ondergrond). Een kabelgootje voor het verticale deel is ook mogelijk. Hier zijn geen meerkosten aan verbonden.

Voor rookmelders:

  • Ik verklaar dat deze op batterijen werken, OF op 230V EN dat er al een aansluitpunt is op exact dezelfde locatie.
  • Ik verklaar dat de gewenste plaatsingshoogte max. 3,0 meter is, dan wel dat u een geschikte en veilige ladder heeft voor de betreffende plaatsingshoogte.
  • Ik verklaar dat het om minimaal 3 rookmelders gaat.

Voor Overige Producten

  • Ik geef toestemming dat Star-Line nog contact met mij opneemt hierover en dat ik nu een afspraak maakt onder voorbehoud hiervan.
Voorwaarden kortingsactie:
De korting geldt op de totaalprijs en gaan af van de prijzen uit de prijslijst. Een productinstallatie heeft een minimumwaarde van € 64 en er zit nog geen korting op (dus voor meerdere rookmelders gaat er geen extra korting af). De korting geldt voor installaties geboekt vanaf 08 sep. en uitgevoerd ten laatste op 31 maart én ALLEEN voor installaties die via het reserveringssysteem hieronder op deze pagina geboekt werden en niet al op een andere manier werden ingeboekt. U kunt bij uw boeking refereren aan deze korting, maar u krijgt deze korting ook als u dit niet doet. Als op uurbasis en voorrij -en materiaalkosten goedkoper is, dan krijgt u deze prijs. Dit kan alleen maar in uw voordeel zijn!

 

Algemene opmerkingen:

Ik geef toestemming aan Star-Line om mij te contacteren als er nog onduidelijkheden zijn en/of er nog meer informatie nodig is. Dan wel om mij te informeren over de exacte aankomsttijd, minimaal 30 minuten op voorhand, dan wel als Star-Line vertrekt op het laatste installatie-adres. 

Ik begrijp dat de installatieduur per product minimaal 90 minuten kan duren (bijv. voor thermostaten, deurbellen en camera’s.

Ik zorg ervoor dat ik de WiFi-code bij de hand hebt op het moment van de installatie(s). Ik zorg ervoor dat ik de betreffende app (bijv. Nest of Honeywell) al geïnstalleerd heb en een account hieraan heb gekoppeld op het moment van de afspraak. En dat ik als aanvulling op de Nest app ook een Google Home app heb als ik andere gezinsleden ook toegang tot het Nest product wens te geven.

Ik zorg ervoor dat de installatie locaties vrij toegankelijk zijn tijdens de installatiemomenten.


Nazorg:

Ook ná de installatie blijf ik voor u bereikbaar. Dit is gratis bij korte vragen die ik beantwoord zodra me dit uitkomt. Meestal binnen 1 uur. Soms duurt dit wat langer, bijv. tijdens grote drukte, een andere zakelijke -of privé activiteit, tijdens het weekend, in de avond, of tijdens mijn vakantie. Als de ondersteuning niets met de installatie van doen heeft en het gaat wat langer duren dan 1-3 minuten, dan kan het zijn dan ik een vergoeding vraag voor ondersteuning op afstand. Dit vertel ik van tevoren. Dit is bijvoorbeeld nodig als uw thermostaat volledig opnieuw moet worden ingesteld, of als we samen constateren dat u meer ondersteuning nodig heeft dan wat in 1-3 minuten succesvol kan worden afgerond. Als ik een fout heb gemaakt bij de installatie kom ik uiteraard z.s.m. kosteloos terug om deze fout te herstellen.

Over de prijzen

Inclusief

  • 21% BTW.
  • Voorrijden.
  • Een definitieve afspraakbevestiging telefonisch of per e-mail met hierin alle aandachtspunten en voorbereidingen om het maximale uit de installatie te halen, zoals de juiste gong voor uw nieuwe deurbel en bijv. een OpenTherm adapter voor uw Nest thermostaat.
  • GPS aankomsttijd min. 30 minuten op voorhand, of bij vertrek bij de laatste klant vóór u..
  • Kleine materialen als korte kabeltjes van 1-2 meter, pluggen, schroeven, stekkerkabel voor de heat link (Nest thermostaat), niet voor de Nest Hello, want de standaard situatie is dat deze in de meterkast (groepenkast) past.
  • Goed testen van uw nieuwe Nest product.
  • Uitgebreide uitleg over het gebruik van uw product.
  • Ondersteuning koppeling met bijv: Google Nest Hub, Google Home (Mini) en draadloze Ring gong.
  • Achteraf betalen op eenvoudige wijze, zoals: via Tikkie/ scannen van QR Code in uw bank app.
  • Garantie: persoonlijke service NA de installatie. Behalve voor: defecten in het product zelf waarvoor elders een garantie geldt, software(-updates) en WiFi problemen. Wel kan ik u hierbij telefonisch op weg helpen.
  • Telefonische ondersteuning.
  • Afvullen van evt. oude gaten van de vorige deurbel/ thermostaat/ rookmelder.
  • Voor de Nest thermostaat op tafelstandaard krijgt u korting t.o.v. een installatie aan de muur met de gedachten dat deze installatie minder lang duurt. Als de installatie onverhoopt toch langer duurt dan 90 minuten, dan kan er gevraagd worden om de volledige vergoeding te voldoen gelijk aan de prijs voor de installatie aan de muur. U bent niet verplicht deze prijs te betalen, maar ik zou het wel op prijs stellen gezien de langere duur. 


Exclusief

  • Afwerking als schuren en likje verf indien nodig achter bijv. uw oude thermostaat/ achter uw oude deurbel (als deze groter is).
  • Overige materialen/ accessoires/ meerwerk/ maatwerk/ overige wensen.
  • Evt. parkeerkosten.
  • Deze voorwaarden zijn ter aanvulling van de overige voorwaarden die op deze pagina worden vermeld, zoals in de prijslijst. 
— EINDE VAN DEZE VOORWAARDEN —

Ontdek de voordelen van Star-Line t.o.v. andere installateurs:

– U boekt rechtstreeks bij een Nest installateur, er zit niemand tussen. Zo krijgt u 100% waar voor uw geld, en meer, lees verder.
– Officiële Nest Pro sinds 2018 (registratienummer F69-FD9 in Nederland en A05-AA6 in België).
– Officiële Resideo Pro sinds 2018 (voorheen: Honeywell) met laatste certifcaatnr. C8342 van 12 april 2023 voor zonesystemen op ketels, stadsverwarming en warmtepompen (o.a. de nieuwe HCC100 Multizone-regelaar voor slimme vloerverwarming en –koeling). Eerste Honeywell training was op 11 juli 2018.
– Ruime ervaring met overige merken die geen registratiesysteem aanhouden.
– Bespaar bij mij gegarandeerd de meeste energie doordat zowel uw thermostaat als de ketel optimaal op elkaar worden afgestemd.
– Ondersteuning voor de beste werking. Zowel in het Nederlands, Engels, het Spaans als met basis Frans.
– De meest uitgebreide uitleg in de Benelux.
– Een installatie van uw slimme apparaten met de grootste zorg en geen gehaaste installatie.
– Voor veel regio’s ook in de avond beschikbaar (zonder extra kosten).
– Ook ná de installatie blijf ik voor u bereikbaar. Dit is gratis bij korte vragen die ik beantwoord zodra me dit uitkomt. Meestal binnen 1 uur. Soms duurt dit wat langer, bijv. tijdens grote drukte, een andere zakelijke -of privé activiteit, tijdens het weekend, in de avond, of tijdens mijn vakantie. Als de ondersteuning niets met de installatie van doen heeft en het gaat wat langer duren dan 1-3 minuten, dan kan het zijn dan ik een vergoeding vraag voor ondersteuning op afstand. Dit vertel ik van tevoren. Dit is bijvoorbeeld nodig als uw thermostaat volledig opnieuw moet worden ingesteld, of als we samen constateren dat u meer ondersteuning nodig heeft dan wat in 1-3 minuten succesvol kan worden afgerond. Als ik een fout heb gemaakt bij de installatie kom ik uiteraard z.s.m. kosteloos terug om deze fout te herstellen. Gelukkig komt dit  bij minder dan 1 op de 1.000 installaties voor.
– Wees gerust: uw installatie is in handen van een ingenieur met ruim 20 jaar ervaring in de elektrotechniek én 1000’en soortgelijke, succesvolle installaties.
– Gratis annuleren tot 48 uur voor de afspraak, zie voorwaarden.
– U betaalt achteraf. Meestal stuur ik een betaalverzoek vanuit mijn zakelijke bankomgeving Knab. Dit werkt op exact dezelfde manier als Tikkie. U hoeft dus geen geld in huis te hebben, of geld handmatig over te schrijven.

Is er iets onduidelijk of niet beschikbaar? Vraag het de chatbot onderaan of bel me even op. Soms zijn er alsnog mogelijkheden!

Wacht u aub nog totdat u hierboven het bevestigingsbericht ziet, dan is uw installatieaanvraag zeker door mij ontvangen! U krijgt van mij nog een definitieve bevestiging.

Woont u binnen het gearceerde gebied?

Leg dan direct volautomatisch hierboven het installatiemoment vast van uw keuze.


Laat de installatie door Nest Pro+ Richard
uitvoeren. Dat geeft u gemak en zekerheid
terwijl u er het maximale uithaalt.

Ing. Richard Geurtsen (BSc.)

uw officiële Nest Pro (klik op mij)

Enkele Reviews

Op basis van meer dan 500 reviews via verschillende kanalen:
5/5
Gemiddelde afgeronde score over alle reviews die Star-Line via alle kanalen heeft ontvangen. Hieronder volgt een selectie uit de reviews.
Laat na de installatie uw review achter. In Nederland: https://pro.nest.com/nl/feedback/f69fd9. In België: https://pro.nest.com/nl/feedback/a05aa6.

Vriendenvergoeding

En herhalingsaankoopkorting​

Vraag hier uw vriendenvergoeding van in totaal € 9 binnen 1 minuut aan

Wat houdt deze vriendenvergoeding in? Als u tevreden bent over onze dienst, dan kunt u deze aanbevelen bij uw vriend(in). Op het moment dat deze onze dienst ook afneemt, dan krijgt u beide een vergoeding, de zgn. vriendenvergoeding. De vergoeding voor uw vriend wordt als korting gegeven bij de betaling, tenzij deze pas later werd aangevraagd. Onderling kunt u ook afspreken dat de volledige vriendenvergoeding naar één van u beide gaat. Voor de actuele hoogte van de vergoedingen selecteert u de juiste dienst direct hieronder.


Voorbeeld projecten​

Google Nest deurbel batterij

Bedraad aangesloten, dus de batterij moet door de klant zelf niet worden opgeladen. Door Star-Line (Richard).

Google Nest Camera Batterij

Eveneens bedraad aangesloten, op adapter. Dus de batterij moet door de klant zelf niet worden opgeladen. Door Star-Line (Richard).

Google Nest deurbel bedraad op custom made achterplaat

De Google Nest bedraad werd voorheen de Nest Hello genoemd. Deze deurbel werd op een messing plaat gemonteerd. Door Star-Line (Richard).

Nest Thermostaat

Voorbeeld van een Nest thermostaat installatie zonder achterplaat door Star-Line (Richard)

Nest Hello

Voorbeeld van een Nest Hello installatie door Star-Line (Richard)

NIEUW: de Google Nest Spotlight Cam

Voorbeeld van een Google Nest Spotlight Cam installatie door Star-Line (Richard)

Ring Pro

Voorbeeld van een Ring Pro installatie door Star-Line (Richard)

Eufy Deurbel (dual 2 pro met een extra camera voor pakketjes!)

Voorbeeld van een Eufy deurbel installatie door Star-Line (Richard)

NIEUW: apple eve outdoor cam

Voorbeeld van deze installatie zoals bij een klant in Purmerend uitgevoerd in september 2024.

Voorbeeld projecten

Zie nog veel meer foto’s van projecten hier (opent in nieuw scherm).
Druk daar op de rode, blauwe en gele iconen.


Laat de installatie door Google Nest Pro+ Richard
uitvoeren terwijl u thuis doorwerkt (of zich juist ontspant).