E-bike Upgrades: vraag deze unieke service aan uw deur nu aan!
START UW UPGRADE: Kies bij Vraag 1 hieronder wat u wenst te laten upgraden door Richard om te starten. Scroll vervolgens steeds naar beneden.
Vind na 4 antwoorden direct hieronder uw indicatieve prijs!
Vervolledig hierna uw aanvraag als u wilt.
Scrol zelf door naar onderen na het beantwoorden van elke vraag en druk op 'volgende' of 'next'. Tijdens een sessie blijven uw antwoorden behouden, zodat u niet alles opnieuw moet invullen.
Wat is er zo uniek vergeleken met andere revisiebedrijven voor uw fietsbatterij?
Inclusief ophaalservice
Ook inclusief bezorgservice door Star-Line! Dus geen schade of gevaar na het transport.
Prijs wordt anders bepaald
Namelijk op basis van werk en onderdelen. Voor A-merk e-bikes worden door ons geen extra kosten berekend. U betaalt voor wat u krijgt.
de Capaciteit
U kiest zelf exact de gewenste capaciteit! Zelfs de maximale capaciteit is mogelijk!
GARANTIE
Bij ons krijgt u maar liefst 2 jaar en 62 dagen garantie. Dit kunnen we bieden door de A-merk onderdelen in de batterij. Ook op dag 63 van het 3e jaar is de kans zeer groot dat uw batterij nog werkt.
Persoonlijke aanpak
Uw aanvraag is geen nummertje en we houden u per telefoon op de hoogte, of per mail als u dit wenst, en komen bij u langs!
Testrapport
Tezamen met uw batterij ontvangt u een rapport met de exacte gegevens. Zo weet u dat uw batterij goed werkt en ook wat de resultaten zijn.
gegarandeerde meerwaarde
GEEN MEERWAARDE = GEEN OPDRACHTBEVESTIGING en dan vertellen we u waar u beter terecht kunt!
gegarandeerde werking + ACHTERAF BETALEN
De betaling kunt u voldoen op het moment dat we de batterij getest hebben in uw fiets! Onze bezorgservice stemmen we hier op af.
Ophalen van uw fiets/ batterij
Deze E-bike upgrade service is vanuit Clinge (gemeente Hulst, Zeeland) actief in het volledige gearceerde gebied op de kaart hierboven. Dit is een groot gebied omdat ik ook een paar dagen per week vanuit Amsterdam actief ben en op alle plaatsen onderweg er naartoe. Dagen waarop ik gewoonlijk uw fiets of batterij ophaal is op woensdag en donderdag in Nederland (zones 1 t/m 9). In de wintermaanden is dit op woensdag en vrijdag en aanvullend zones 1 t/m 3 op donderdag. De overige dagen kan in principe uw fiets/ batterij worden opgehaald in Zuid-Zeeland en in Vlaanderen (zones 10 + 11).
Mijn exacte beschikbaarheid kan variëren. Na het doornemen van uw aanvraag neem ik contact met u op in samenspraak een moment te prikken voor het starten van de upgrade van uw e-bike.
Reviews
Voeg uw eigen review toe en klik op ‘schrijf uw review’. Waarom? Zoals u ziet hebben we nog weinig reviews terwijl we ondertussen al veel opdrachten hebben verwerkt. Omdat we alleen échte reviews willen tonen hebben we uw hulp nodig en zullen we vanaf nu onze klanten heer meer attent op maken. Marktebike.nl is een website van Star-Line en de reviews voor de e-bikes die op marktplekken worden aangekocht en evt. worden hersteld via Marktebike.nl mogen hier ook beoordeeld worden.
Vriendenvergoeding
En herhalingsaankoopkorting
Vraag hier uw vriendenvergoeding binnen 1 minuut aan: nu € 20 i.p.v. € 15!
Wat houdt deze vriendenvergoeding in? Als u tevreden bent over onze dienst, dan kunt u deze aanbevelen bij uw vriend(in). Op het moment dat deze onze dienst ook afneemt, dan krijgt u beide een vergoeding, de zgn. vriendenvergoeding. De vergoeding voor uw vriend wordt als korting gegeven bij de betaling, tenzij deze pas later werd aangevraagd. Onderling kunt u ook afspreken dat de volledige vriendenvergoeding naar één van u beide gaat. Voor de actuele hoogte van de vergoedingen selecteert u de juiste dienst direct hieronder.
Bent u al klant bij Star-Line en raad u deze dienst aan bij iemand die u kent? Dan kunt binnen 1 maand nadat dit een betaalde opdracht werd bij uw vriend, een vergoeding aanvragen voor u, uw vriend, of voor u beiden.
NIEUW: De vriendenvergoeding vraagt u nu ook aan als u nooit van deze dienst gebruikt hebt gemaakt, maar bijvoorbeeld vanwege goede ervaringen met Star-Line op een ander gebied, zoals met Smart Home, of met slacklines.
Indrukken Projecten
Upgrade uw e-bike alsnog!
Werkwijze Star-Line
Werkwijze Star-Line
- Er vindt een kort telefonisch gesprek plaats waarvoor u toestemming heeft gegeven over het probleem met uw fiets, de situatie, de mogelijkheden, de kosten en de meerwaarde voor u van revisie..
- De eventuele indicatieve prijs van star-line.nl wordt nagezien en zo nodig aangepast.
- Als u elders significant beter af bent voor het kopen van een nieuwe, of het laten reviseren van uw fietsbatterij wordt dit u meegedeeld.
- Om definitieve prijs en geschatte revisieduur wordt om uw akkoord gevraagd.
- Er wordt een afspraak ingepland voor de ophaling. Dit kan binnen een groot gebied binnen Nederland en Vlaanderen worden afgestemd.. Zowel bij u thuis, als op uw werk. Soms zijn er ook in de avond mogelijkheden.
- De ophaling:
- Het probleem met uw fiets wordt gereproduceerd en later opgenomen in het rapport.
- Meestal is het alleen nodig om de batterij (en de lader(!)) op te halen. Deze wordt in een speciale koffer opgehaald met een UN 3480 sticker erop in overeenstemming met de pan-Europese samenwerking m.b.t. het vervoer van gevaarlijke stoffen en goederen over de weg..Uw fiets kan eventueel ook worden meegenomen, indien dit tevoren zo is besproken.
- Tijdens de afhaling worden nog de belangrijkste verdere stappen doorgesproken.
- Star-Line tekent voor ontvangst, zodat u een bewijs heeft van inlevering.
- Evt. worden er foto’s van de batterij/ e-bike gemaakt om latere misverstanden te voorkomen.
- In de werkplaats in Clinge Zeeland worden de volgende stappen ondernomen:
- Probleem met de fiets wordt bekeken.
- Algehele staat van de fiets wordt nagezien.
- Er wordt een intern projectnummer toegekend een projectruimte/ projectbak toegewezen..
- Bij belangrijke beslismomenten/ updates wordt er gecommuniceerd met de klant.
- Als het gaat om een batterijrevisie dan wordt het volgende gedaan:
- Batterij voorzichtig gedemonteerd.
- Afvalscheiding vindt plaats.
- A-merk cellen die bij A-leveranciers zijn gekocht en tevoren zijn visueel geinspecteerd, geselecteerd, doorgemeten en getest met speciale batterijtesters (op o.a. voltage, capaciteit en interne weerstand), en geprepareerd (bijv. gelijke celspanning) worden klaargelegd. Dit zijn meestal 18650 cellen, maar ook werkt Star-Line voor sommige projecten met zgn. LiFePO4 cellen. Vooral voor batterijen met grotere ontlaadstroom als speed pedelecs kan dit een uitkomst zijn.
- Er wordt een ontwerp gemaakt, allen voor interne doeleinden, om de batterij de benodigde ontlaadstroom die afh. is van o.a. het motorvermogen, spanning en capaciteit te kunnen geven. Rekeninghoudend met de ruimte binnen de bestaande batterijbehuizing en uw overig wensen, zoals bijvoorbeeld de plaatsing van een optionele GPS tracker. Het ontwerp is altijd nodig bij vervanging van zgn. pouch cellen. Hier hoeft niet verder bij stil te staan: dit is allemaal inbegrepen de prijs.
- Batterijcellen worden met professionele apparatuur aan nickestrips van puur materiaal en voldoende strips gepuntlast t.b.v. een zo klein mogelijke warmteontwikkeling in de batterij wat de levensduur ten goede komt. Er wordt dus niet gesoldeerd op de cellen. Ook draden van de BMS worden eerst op de nickestrips gesoldeerd. Zo wordt er dus nooit rechtstreeks op een cel gesoldeerd.
- Bij het monteren van seriële en parallelle celgroepen wordt rekening gehouden met natuurlijke koelmogelijkheden rond de cellen en celgroepen, afh. van de toepassing.
- De bestaande BMS en controller van de fiets worden getest. De BMS wordt vervangen indien nodig, dit is meestal al inbegrepen in de berekende/ vooraf gecorrigeerde prijs.. Als de controller, of een ander onderdeel zoals de motor moet worden vervangen van de fiets dan wordt hierover gecommuniceerd met de klant. Normaal is dit niet nodig, tenzij de fiets al niet meer werkte.
- De fietsbatterij wordt geassembleerd, rekening houdend met het tegengaan van kortsluitingen op verschillende wijzen en inachtneming van het toelaten van voldoende stroom door alle aders, en veel andere maatregelen worden genomen t.b.v. de hoogste brandveiligheid in de voor u gereviseerde fietsbatterij. De BMS en controle elektronica als temperatuur -en warmte zekeringen worden teruggeplaatst. Star-Line vindt minimaal een zekering tussen de batterij en de controller belangrijk. De fietsbatterij wordt volgens good practice of engineering ingepakt vóór deze wordt teruggeplaatst in de bestaande baterijbehuizing, rekening houdend met bovengenoemde vereisten. Er wordt ook gewerkt met temperatuurbestendig materiaal en bijv. met kapton tape, vispapier, etc.
- De fietsbatterij wordt op de fiets getest en wordt ook onderworpen aan een capaciteitstest waarvan u een rapport ontvangt.
- Er wordt met u een afspraak ingepland voor de levering terug naar uw woning, of een alternatief adres binnen mijn werkgebied. Soms zijn er ook in de avond mogelijkheden.
- De bezorgafspraak:
- Tijdens het teruggeven van de ge-upgrade/ gereviseerde fiets worden foto’s gemaakt van uw batterij/ e-bike.
- Er wordt u getoond dat het probleem uit uw aanvraag is opgelost.
- Er wordt een uitleg bij gegeven.
- Verder wordt het rapport met uw nieuwe, daadwerkelijke batterijcapaciteit/ actieradius. Anders dan bij veel Chinese batterijen is dit de échte capaciteit en daar betaalt u inderdaad een eerlijke prijs voor. Tevens wordt u een factuur overhandigd. U mag verder een bewijs voor ontvangst aftekenen. U ontvangt tevens een document met hierop tips hoe u zo lang mogelijk kunt doen met uw recent gereviseerde fiets. De factuur geldt tevens als uw garantiebewijs. Ook worden u persoonlijk overige adviezen gegeven, zoals het versnellen op een veilige manier van het opladen van uw batterij die mogelijk nu een hogere capaciteit heeft.
- De overige promotie-onderdelen, indien van toepassing, worden u overhandigd.
- De betaling kunt u op dit moment voldoen t.b.v. een betaallink vanuit mijn zakelijke bank Knab dat hetzelfde werkt als een betaling met Tikkie, of u kunt met een alternatieve betaalwijze de betaling voldoen.
- NB: Star-Line is eigenaar van het gereviseerde onderdeel en alle promotie-artikelen tot het moment dat de betaling is voldaan.
- Er wordt u gevraagd een review over de revisie achter te laten. Dit is uiteraard niet verplicht, maar hiermee helpt u met de verdere groei van deze unieke dienst.
- De oude onderdelen worden op de juiste wijze afgevoerd t.b.v. afvalverwerking en recycling.
Met bovenstaande stappen haalt u het maximale uit de e-bike upgrade met persoonlijk aanpak door Star-Line
Vriendenvergoeding
En herhalingsaankoopkorting
Vraag hier uw vriendenvergoeding binnen 1 minuut aan: nu € 20 i.p.v. € 15!
Wat houdt deze vriendenvergoeding in? Als u tevreden bent over onze dienst, dan kunt u deze aanbevelen bij uw vriend(in). Op het moment dat deze onze dienst ook afneemt, dan krijgt u beide een vergoeding, de zgn. vriendenvergoeding. De vergoeding voor uw vriend wordt als korting gegeven bij de betaling, tenzij deze pas later werd aangevraagd. Onderling kunt u ook afspreken dat de volledige vriendenvergoeding naar één van u beide gaat. Voor de actuele hoogte van de vergoedingen selecteert u de juiste dienst direct hieronder.
Bent u al klant bij Star-Line en raad u deze dienst aan bij iemand die u kent? Dan kunt binnen 1 maand nadat dit een betaalde opdracht werd bij uw vriend, een vergoeding aanvragen voor u, uw vriend, of voor u beiden.
NIEUW: De vriendenvergoeding vraagt u nu ook aan als u nooit van deze dienst gebruikt hebt gemaakt, maar bijvoorbeeld vanwege goede ervaringen met Star-Line op een ander gebied, zoals met Smart Home, of met slacklines.